Golden week

2010.05.07. 08:15

Mostanában jóideje nem irtunk a blogra, ugyhogy most próbáljuk pótolni az elmaradásokat. A héten "Golden week" volt Japánban, ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy a péntek kivételével munkaszüneti napok voltak multhét csütörtöktől e hét szerdáig. Ilyenkor a japánok vonatra/buszra/autóba/repülőre szállnak és mindenki elutazik nyaralni belföldre vagy külföldre, és emiatt az utazási költségek az egekbe szállnak és tömegnyomor van mindenütt. Pont emiatt elutazni mi már nemigen tudtunk, de próbáltuk hasznosan tölteni ezeket a napokat.
Első körben rájöttünk, hogy a késő áprilisi nap van olyan erős, mint otthon május végén. És mivel másfél hét alatt közel 15-20 fokot emelkedett az átlaghőmérséklet, elkezdtünk kijárni a közeli parkba napozni. Úgyhogy a csütörtök reggeli filmforgatás után ki is mentünk szépen napozni, jó volt.

Szombaton Eszter újból kiment napozni a parkba, én pedig felmentem az egyetemhez az egyik srác búcsú-barbeque partijára. Ott az egyetemista társasággal sütögettünk, kajálgattunk, focizgattunk.

Utána este két Hot Staffból megismert francia kutatósráccal elmentünk kocsival megnézni Tokiót sötétedés után. Megmutattak nekünk egy tökjó francia éttermet, ahol végre egy hatalmasat kajálhattunk európai ízekből (sűlt krumpli, bagette, tonhalsaláta), majd elvittek minket Roppongi kerületbe megmutatni milyen az éjszakai élet Tokióban. Meg is néztünk egy bárt, ahol sörözgettünk, meg beszélgettünk egy vicces japán figurával.

Innen viszonylag hamar haza kellett mennünk, mivel másnap vasárnap találkoztunk Gáborral (ő a magyar főnökünk) és a feleségével szintén Tokióban. Velük tökjól elbeszélgettünk néhány órát, illetve felmentünk az egyik felhőkarcoló tetejére is megnézni a kilátást (az 50.emeletre). Utána még beugrottunk Akihabarába vásárolni 1-2 cuccot majd hazamentünk hullafáradtan.

Emiatt a hétfő megintcsak a parkban történő fetrengéssel telt, de most csatlakoztak hozzánk az egyetemisták is, így egy egész nagy társaság gyűlt össze a parkban, ahol labdázgattunk meg beszélgettünk és ezt a házunkban folytattunk este. Kedden kipihenve elmentünk a Mount Tsukuba hegyre túrázni (erről az előző postban bővebben), majd este karaoke party volt. Mivel kb 20 embert sikerült összeszervezni, ezért kibéreltük a nagytermet. Rettenetesen jó este volt, és azt hiszem az a tény hogy összesen 115 korsó sört fogyasztottunk csak fokozta a hangulatot. Mindenki énekelt és táncolt, és az egyik srác még a színpadról is leesett :)

Szerdán emiatt megint csak a parkban napozgattunk. Viszont most a kutatók banda (akikkel egy épületben lakunk) szervezett pikniket oda, ezert napozás után megint csak focizással, meg röpizéssel telt. Azt hiszem, annak ellenére hogy nem utaztunk el, mégiscsak egész teljes volt a munkaszüneti hetünk :o)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.