Szülinap

2010.07.08. 10:40

Múlt héten születésnapom volt, amit úgy gondoltam egyedül fogok tölteni. Hát nem. Az a jó ebben a tsukubai közösségben, hogy mindenki egyedül van itt, ezért hatalmas az összetartás, olyan mint egy hatalmas család. Rengetegen köszöntöttek fel, többen mint otthon valaha. A nap úgy kezdődött mint egy szokott reggel, amikor éppen kimásztam az ágyból és még nem sikerült felébrednem, amikor egyszercsak "MEGLEPETÉS!" Eszter várt egy szülinapi tortával, és ajándékkal :) utána bementem dolgozni, de sorra jöttek a boldog szülinapot üzenetek.

Szombaton pedig szülinapi bulit tartottam közösen egy másik születésnapos sráccal, ami szerintem elég jól sikerült. Kb 30 ember jött el, és volt torta és koktélbár is. Délutántól este 10ig tartott, utána pedig elmentünk meccset nézni, ahol pluszban a németek elgyepálták az argentinokat is, tökéletes ;)

  

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyokjapanban.blog.hu/api/trackback/id/tr262138035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szutubi szan · http://japan.blogol.hu/ 2010.07.27. 17:24:34

Boldog huszonnyolköhöm, ööö 18. szülinapot!

Barbi_csibenyul 2010.07.29. 09:22:40

miiiii? 28??? Ne öregits :D
süti beállítások módosítása