Enoshima tengerpart

2010.06.12. 10:42

Mult vasárnap az Enoshima tengerpartra utaztam. Eszter mar nem emlékszem miért de nem tartott velem, de még én is majdnem lemondtam az utolsó pillanatban, de szerencsére mégis elmentem. Előtte 2 estén át mulattunk (péntek HotStaff, szombat karaoke buli) ezert 4 ora alvas utan vasarnap reggel igen gondolkodóba estem hogy inkabb aludjak e tovább. De szerencsére felkeltem, mert szépen sütött a nap és sok haverrol tudtam hogy jönni fog. 9-kor már a vonatállomáson voltam, szépen lassan odacsordogáltak a barátok is, és 12 táján megérkeztünk Enoshimára. Enoshima kb 40km-re délre van Tokiótól, nem vészes időben és árban se. A vasutállomáson ez a kép fogadott, ugyhogy tudtam hogy szép helyre megyunk!

Persze a valóság nem ilyen, a Fujit se láttam a partról. Mondták már többen is, hogy Japánban nincsenk szép tengerpartok és hogy a tenger egészen augusztusig uszhatatlan, olyan hideg. No hát ez csak félig igaz: A part nem túl szép és fekete a homok és dzsuvás a viz, viszont egyáltalán nem hideg, néha alig lehetett kirobbantani a vizbol olyan kellemes volt (simán 22-25 fokos). Gondolom akik mondtak hogy tök hideg, sokkal melegebb trópusi vizekhez szoktak, nem a Balatonhoz :) Úgyhogy nem panaszkodom, hatalmas élmény volt.

Mindenesetre elökörködtünk a parton este 6ig, kb 25-30an voltunk összesen, es külön érdekes volt, hogy csomó japán egyetemista is jött velünk. Emiatt végre megismerem ezt a réteget is, lett egy-két 100%-osan japán haverom végre. Aztán még kajáltunk egyet Tokióban és majdnem éjfélre haza is értem, másnap öröm volt felkelni dolgozni (főleg hogy a parton se aludtam semmit)...

A banda                                       A brazil haverok + 1 koreai lany

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lanyokjapanban.blog.hu/api/trackback/id/tr542075820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Odiepapa 2010.07.01. 22:03:41

Sziasztok, nagyon jol sikerultek az ugralos kepek :)

Morikawa 2011.02.27. 21:37:13

SZIA Barbi_csibenyul. Nagyon jok a képek. Én 6 honapig kint dolgoztam Tokyoba. Jártam Osakába, Nagoyán, Hikonéba stb,de nem volt elég japánbol.Szép és nagyon nyugodt az egész. Most agusztusba megyek vissza egy három hónapra. Meglátogatom a barátaimat. SZIA...
süti beállítások módosítása